Актуальність бусту

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,183
Симпатии
2,308
Баллы
519
#1
На ОБТ/ЗБТ я багато часу приділив тестуванню предметів буста/колекцій та їх впливу на силу того чи іншого класу. Дуже багато ітемів я перетикав вираховуючи на скільки % він підвищує силу та ефективність певних класів. Робив це не тільки на ШК для того, щоб бути в курсі кореляції цифр на предметі та цифр в систем чаті після того, як вони вдягнені. Підсумовуючи всю отриману інформацію я дійшов до висновку, що буст на цьому сервері для деяких професій практично не потрібен. Далі буде детальний опис та аргументація чому так.
Почнем з:
1691232698510.png 1691232711237.png
Стати, які вони дають виглядають дуже привабливо для ВСІХ професій. Проте насправді приріст з цих предметів не однаковий для всіх, що й утворює шалений перекіс приросту ефективності та сили класу.
До прикладу, маємо професію Дуеліст. Не секрет, що абілка ТСС б'є завжди стабільну цифру. Вдаряємо ТСС по манекену/нпс/твінку і отримуємо однакову цифру без розкиду. Вдягаючи два кільця гладіатор отримує +7% до ТСС. Ціна 3 лвл кілець приблизно 90к (трошки менше). Причому, непогана частка цього бусту скейлиться від п атаки (7%), яку дає АК. Якщо збільшити п атаку гладіатора на 3%, він отримає + 1% дмг до ТСС. Або + 1 стр додає також в районі 2% до ТСС.
І в принципі, проблеми як такої в цьому немає. Купуєш кільця - отримуєш буст. Але є одне але, яке дуже сильно впливає на баланс сервера в цілому: дивні формули. Якщо розглядати інші класи, наприклад лучників, то з трьох лучників двоє заточені під автоатаку + використання скілів ситуативно та один скіловик + використання автоатаки ситуативно в перерві між абілками. Суть полягає в тому, що 3 лвл ак+баюм бустять на кожен % атаку з руки (приріст від закупу ак+ бая на крит = в районі 30-35%), коли на ср цей приріст лишиться як у глада ~~ 7%. З цієї простої причини зараз на сервері 0 граючих на бусті сирків. Бачу лише одного-двох 50 аденних чувашиків.
Ця проблема також сильно сказується на дестрі, який отримує рівно такий самий приріст на крит з руки за рахунок чого на бусті починає перемагати в розвитку всі решта класів.
Думаю проблема зрозуміла: для одних професій ак+бай (90к) дає кратно більше, ніж для інших. Сюди ж, на мою думку, можна вписувати й решту бусту. До прикладу, камені, талісман та деякі сети. Всі ці 1-2% суттєво відчувають на автоатакерах, але майже нівелюються на класах, які використовують для вбивства абілки.

Друга проблема, на мою суб'єктивну думку, полягає в ціні на скіли деяких класів. До прикладу, візьмемо мага та тіра. Перший може взяти рівно 0 скілів та чудово грати до кінця серверу або ж до моменту, коли почнуть закидати знижки на скіли. Другий взагалі не потребує нічого з скілів і може гратись без них хоч весь вайп. Також, паралельно є дагер, крафтер, спойлер, шк, да і навіть лук, якому скіли життєво необхідні для покращення свого фарм потенціалу. Така несправедливість робить мага суттєво дешевшим для гри, якщо розглядати платні абілки, в порівнянні з іншими класами.

Третя проблема це імбовість деяких сетів. Я вважаю, що гра повернула не туди на якомусь етапі, коли думр сет можна носити без втрат до моменту покупки ма сету. Якщо порівнювати думр сет +8(6-8к на старті) та нмр сет +4 (~17к) на старті, то перевагу очевидно віддадуть думр сету. @fA1CON протестував ці сети. Приріст дмг там мізерний.
Так само є ще деякі, на мою думку імбові сети, які потрібно балансити на фоні з рештою. Серед хеві А сетів таким є тмх. Причому, проблеми в інших сетах - немає. Вони хороші. Просто тмх за всіх умов кращий за них.
Сюди потрібно віднести також перевагу Б + 8 пух над мід А+4. Цього старту я зловив +2 стр та вточив дамаскус на +8. І по п атаці він не дуже поступався Сірі + 4 з майтом. Єдина різниця в пвп прибавці з топ А. @Sweet знає чому так. І я знаю чому так. І це потрібно негайно виправляти, бо соес +7 з бонус старту може носитись магами доволі довго і суттєво не поступатись в цифрах даймону або бранчу.

По магах у мене є окреме зауваження. Вчора, в хіро уд я отримав крит від мага 1.7к (скрін на жаль не зберігся, залагав лайтшот та не заскрінив). Перед тим були ще цифри в 1.3к та 1.5к. В хіро уд у шк приблизно 7к м дефу. Це взагалі як? Чому таке велике розкидання дмг у магів та ігнорування маг дефу? Я не тестував предмети на магах, але цей нюанс також потрібно балансити. Мені маг в бонус старті може вдарити 2.7к, коли маг в фул бусті теж видає +/- такі ж цифри. Я на наступному ОБТ можливо доберусь до магів, але помітно, що це працює як мінімум дивно, як максимум не правильно.

Швидкість бігу.
Зараз на ШК у мене 285 швидкості під заюзом тошу. Це доволі багато, я вважаю, але в мене весь можливий буст швидкості на сервері. Проблема в тому, що я рідко можу наздогнати мага, щоб дати мілі абілку (стінг або правосуддя) в втікаючий таргет. Теоретично у мага 230-240 швидкості. Це суттєво менше ніж у мене, але я все ще їх не наздоганяю. Чому?Не ясно. Є підозра, що це проблема з модельками рас: можливо гномки бігають швидше чи я хз. Буду тестувати на ОБТ через відео, бо це не дуже ок, як на мене.

Загалом, вектор руху такий, що на сервері ДУЖЕ багато речей/предметів/нюансів, які розвивають не всі професії однаково. Чи потрібно з цим боротись? Напевно так, бо хрюшки на магах виносять без бусту не менше, ніж люди з фб. Як з цим боротись? Я не знаю, бо переписувати усі формули та механіки справа не вдячна та розтягнеться дуже надовго. Але проблема є. Проблема для мене критично важлива. Можливо потрібно вводити вставки в епік біжутерію, яка буде її покращувати для конкретних професій (як діно сети на пізніших хроніках). Або я взагалі не знаю.
Біда в тому, що на старті ми маємо максимально різноманітний сервер, де є всі професії: від самонів до танків і старт може бути практично однаково ефективний на них усіх.
А потім починається ситуація, коли кільця не дають ніякого приросту пету, або на абілки. Вибух крафтера ніяк практично не скейлиться і зараз пукає на 2к не критом. Абілки дагера не скейляться від заточки наги. Демейджу мага пофігу на все. Завжди є можливість критануть на 4к в фул епік біжу. Лучники кайфують від кожного 1% п атаки, бо відчувають приріст. Дестри накопичують стільки бусту, що на них роблять темки, а глади, які були доволі сильні на старті втрачають актуальність через домінацію інших, кращих по всмоктуванню статів професій.

Таке от. Ситуація, коли лишаться одні луки + дестри знову наближається. Але не через те, що ці класи овер сильні, а через те, що з скоро будуть 4 лвл кільця.
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
472
Баллы
279
#3
нифига тут, биш в своем репертуаре, выдал простыню
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
472
Баллы
279
#4
@h3llary я тут новый фильм недавно посмотрел, глянь, сначала вроде фигня какая то подумал, но потом сильно
1691236886293.png
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
472
Баллы
279
#11
но кино очень грустное, депресняк, имей ввиду
 

God

Лейтенант
Сообщения
126
Симпатии
34
Баллы
89
#12
На ОБТ/ЗБТ я багато часу приділив тестуванню предметів буста/колекцій та їх впливу на силу того чи іншого класу. Дуже багато ітемів я перетикав вираховуючи на скільки % він підвищує силу та ефективність певних класів. Робив це не тільки на ШК для того, щоб бути в курсі кореляції цифр на предметі та цифр в систем чаті після того, як вони вдягнені. Підсумовуючи всю отриману інформацію я дійшов до висновку, що буст на цьому сервері для деяких професій практично не потрібен. Далі буде детальний опис та аргументація чому так.
Почнем з:
Посмотреть вложение 9120 Посмотреть вложение 9121
Стати, які вони дають виглядають дуже привабливо для ВСІХ професій. Проте насправді приріст з цих предметів не однаковий для всіх, що й утворює шалений перекіс приросту ефективності та сили класу.
До прикладу, маємо професію Дуеліст. Не секрет, що абілка ТСС б'є завжди стабільну цифру. Вдаряємо ТСС по манекену/нпс/твінку і отримуємо однакову цифру без розкиду. Вдягаючи два кільця гладіатор отримує +7% до ТСС. Ціна 3 лвл кілець приблизно 90к (трошки менше). Причому, непогана частка цього бусту скейлиться від п атаки (7%), яку дає АК. Якщо збільшити п атаку гладіатора на 3%, він отримає + 1% дмг до ТСС. Або + 1 стр додає також в районі 2% до ТСС.
І в принципі, проблеми як такої в цьому немає. Купуєш кільця - отримуєш буст. Але є одне але, яке дуже сильно впливає на баланс сервера в цілому: дивні формули. Якщо розглядати інші класи, наприклад лучників, то з трьох лучників двоє заточені під автоатаку + використання скілів ситуативно та один скіловик + використання автоатаки ситуативно в перерві між абілками. Суть полягає в тому, що 3 лвл ак+баюм бустять на кожен % атаку з руки (приріст від закупу ак+ бая на крит = в районі 30-35%), коли на ср цей приріст лишиться як у глада ~~ 7%. З цієї простої причини зараз на сервері 0 граючих на бусті сирків. Бачу лише одного-двох 50 аденних чувашиків.
Ця проблема також сильно сказується на дестрі, який отримує рівно такий самий приріст на крит з руки за рахунок чого на бусті починає перемагати в розвитку всі решта класів.
Думаю проблема зрозуміла: для одних професій ак+бай (90к) дає кратно більше, ніж для інших. Сюди ж, на мою думку, можна вписувати й решту бусту. До прикладу, камені, талісман та деякі сети. Всі ці 1-2% суттєво відчувають на автоатакерах, але майже нівелюються на класах, які використовують для вбивства абілки.

Друга проблема, на мою суб'єктивну думку, полягає в ціні на скіли деяких класів. До прикладу, візьмемо мага та тіра. Перший може взяти рівно 0 скілів та чудово грати до кінця серверу або ж до моменту, коли почнуть закидати знижки на скіли. Другий взагалі не потребує нічого з скілів і може гратись без них хоч весь вайп. Також, паралельно є дагер, крафтер, спойлер, шк, да і навіть лук, якому скіли життєво необхідні для покращення свого фарм потенціалу. Така несправедливість робить мага суттєво дешевшим для гри, якщо розглядати платні абілки, в порівнянні з іншими класами.

Третя проблема це імбовість деяких сетів. Я вважаю, що гра повернула не туди на якомусь етапі, коли думр сет можна носити без втрат до моменту покупки ма сету. Якщо порівнювати думр сет +8(6-8к на старті) та нмр сет +4 (~17к) на старті, то перевагу очевидно віддадуть думр сету. @fA1CON протестував ці сети. Приріст дмг там мізерний.
Так само є ще деякі, на мою думку імбові сети, які потрібно балансити на фоні з рештою. Серед хеві А сетів таким є тмх. Причому, проблеми в інших сетах - немає. Вони хороші. Просто тмх за всіх умов кращий за них.
Сюди потрібно віднести також перевагу Б + 8 пух над мід А+4. Цього старту я зловив +2 стр та вточив дамаскус на +8. І по п атаці він не дуже поступався Сірі + 4 з майтом. Єдина різниця в пвп прибавці з топ А. @Sweet знає чому так. І я знаю чому так. І це потрібно негайно виправляти, бо соес +7 з бонус старту може носитись магами доволі довго і суттєво не поступатись в цифрах даймону або бранчу.

По магах у мене є окреме зауваження. Вчора, в хіро уд я отримав крит від мага 1.7к (скрін на жаль не зберігся, залагав лайтшот та не заскрінив). Перед тим були ще цифри в 1.3к та 1.5к. В хіро уд у шк приблизно 7к м дефу. Це взагалі як? Чому таке велике розкидання дмг у магів та ігнорування маг дефу? Я не тестував предмети на магах, але цей нюанс також потрібно балансити. Мені маг в бонус старті може вдарити 2.7к, коли маг в фул бусті теж видає +/- такі ж цифри. Я на наступному ОБТ можливо доберусь до магів, але помітно, що це працює як мінімум дивно, як максимум не правильно.

Швидкість бігу.
Зараз на ШК у мене 285 швидкості під заюзом тошу. Це доволі багато, я вважаю, але в мене весь можливий буст швидкості на сервері. Проблема в тому, що я рідко можу наздогнати мага, щоб дати мілі абілку (стінг або правосуддя) в втікаючий таргет. Теоретично у мага 230-240 швидкості. Це суттєво менше ніж у мене, але я все ще їх не наздоганяю. Чому?Не ясно. Є підозра, що це проблема з модельками рас: можливо гномки бігають швидше чи я хз. Буду тестувати на ОБТ через відео, бо це не дуже ок, як на мене.

Загалом, вектор руху такий, що на сервері ДУЖЕ багато речей/предметів/нюансів, які розвивають не всі професії однаково. Чи потрібно з цим боротись? Напевно так, бо хрюшки на магах виносять без бусту не менше, ніж люди з фб. Як з цим боротись? Я не знаю, бо переписувати усі формули та механіки справа не вдячна та розтягнеться дуже надовго. Але проблема є. Проблема для мене критично важлива. Можливо потрібно вводити вставки в епік біжутерію, яка буде її покращувати для конкретних професій (як діно сети на пізніших хроніках). Або я взагалі не знаю.
Біда в тому, що на старті ми маємо максимально різноманітний сервер, де є всі професії: від самонів до танків і старт може бути практично однаково ефективний на них усіх.
А потім починається ситуація, коли кільця не дають ніякого приросту пету, або на абілки. Вибух крафтера ніяк практично не скейлиться і зараз пукає на 2к не критом. Абілки дагера не скейляться від заточки наги. Демейджу мага пофігу на все. Завжди є можливість критануть на 4к в фул епік біжу. Лучники кайфують від кожного 1% п атаки, бо відчувають приріст. Дестри накопичують стільки бусту, що на них роблять темки, а глади, які були доволі сильні на старті втрачають актуальність через домінацію інших, кращих по всмоктуванню статів професій.

Таке от. Ситуація, коли лишаться одні луки + дестри знову наближається. Але не через те, що ці класи овер сильні, а через те, що з скоро будуть 4 лвл кільця.
полностью согласен, играл на гладе, за день два до бонус старта, когда многие перешли на 3 кольца, в том числе и я, фарм уменьшился многократно и пришлось садиться на профу, которая имеет прирост от 3х колец, чтобы не отставать в фарме, возможно, как вариант сделать градацию по силе крит атаки умений или что то подобное для остальных классов, потому что наличие 3х колец в среднем по серву реально сужают спектр играбельных проф в поле
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
472
Баллы
279
#13
вот такие рассуждения реально день сурка, если вы топ например, вообще забудьте о каунте, играйте кем нравится, пусть там нубы пвп набивают
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
472
Баллы
279
#14
и скорей всего ничего нового не написано, и это уже было в веках тут, суета и томление духа
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
472
Баллы
279
#15
а да, все решается на оли, если кто не в курсе
 

h3llary

Участник ЗБТ
Сообщения
3,390
Симпатии
1,267
Баллы
519
#16
а да, все решается на оли, если кто не в курсе
Открою секрет для тупици, на оли не решается ничего, если оли выпилить сейчас из игры никто и не заметит, это для тебя одного хиро на третьей неделе в классе без конкуренции главное достижение в жизни, а для остальных просто контентик, не более
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
472
Баллы
279
#17
Открою секрет для тупици, на оли не решается ничего, если оли выпилить сейчас из игры никто и не заметит, это для тебя одного хиро на третьей неделе в классе без конкуренции главное достижение в жизни, а для остальных просто контентик, не более
вранье, без оли тут бы дисайда не было, и... и... и усе))
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
472
Баллы
279
#18
вот кстати смотрите как эти тупици лайки набивают, дисайда тролят и давай там пачками лайки ставить друг другу, свит обрати внимание на абуз xdddd
 

h3llary

Участник ЗБТ
Сообщения
3,390
Симпатии
1,267
Баллы
519
#20
А по теме, все правильно. Я с первого вайпа говорю про необходимость пересмотра формулы дамага у ножей, чтоб была бОльшая зависимость от колец/патк. Думаю у других классов тоже самое. (звучу как дисайд сейчас, типа я такой самый умный, на самом деле нет)