Проблеми на мій суб'єктивний погляд:
1) Низьке співвідношення реварду за перемогу в бою\участь в івенті.
2) Слабкий ревард героям.
3) Свідоме затягування боїв.
Мої пропозиції до вирішення проблем:
1) Низьке співвідношення реварду за перемогу в бою\участь в івенті.
Олімпіада передбачає фіксовану кількість боїв за період - 60 шт, що разом з повністю персональними предметами на сервері нівелює можливість будь-якого абузу нагороди за перемогу в бою\участь в івенті.
Зараз за годину PvP в полі на сервері середньостатистичний гравець зможе зробити 80 PvP (якщо топ 10, то 100-140). За кожен з цих PvP такий гравець отримує адену.
За годину олімпіади можна зробити від 15 до 20 боїв (більше в мене за старт не вийшло). Якщо кожен з них перемагати (що апріорі майже не реально на більшості класів), то вийде за годину 600 монет слави. Якщо проскейлити цю цифру з точками, які доступні в шопі олімпіади, то видно, що за бездоганно відіграний бій можна отримати ревард, який є еквівалентом 160 аден. Ця цифра, в цілому, не погана. Однак є ряд проблем з нею. Перша - вона ніяк не скейлиться з часом. Друга - вона залежить від твоїх успіхів на олімпіаді, де дуже часто вирішує не те, як ти вмієш тиснути кнопки, а те, на якій профі та який рівень бусту ти маєш. На жаль, яким би скіловим не був лучник він має мінімум шансів проти мого шк або якогось дестра. Моя пропозиція полягає в наступному:
Змінити розподіл реварду відповідно до того, яке місце у рейтинговій таблиці ти зайняв. Поясню тут більше детально. За 60 перемог раніше можна було отримати 1800 монет слави. Ця цифра буде орієнтиром надалі для скейлу:
Перше місце в таблиці (герой) отримує в кінці періоду 1600 монет слави (майже максимум - ~~10% за потенційні лузи) + скіли + хіро пуха.
Друге місце в таблиці отримує в кінці періоду 1400 монет слави.
Третє місце в таблиці отримує в кінці періоду 1200 монет слави.
Четверте місце в таблиці отримує в кінці періоду 1000 монет слави.
П'яте місце в таблиці отримує в кінці періоду 800 монет слави.
Видача реварду доступна лише після того, як гравець відлітав мінімум 50 боїв на своєму конкуретному в рейтингу класі.
Таким чином незалежно від того як ви відходили ви отримуєте свій ревард. Для зовсім ідеальної системи я б повністю видалив поточний магазин за олімпіаду (з точками) та замінив би його на магазин з новими предметами. На думку спадають лише нові талісмани, яких є багато в есенс-клієнті і які потрібно апати за принципом рун. Але тоді потрібна буде альтернатива їх отримання, щоб не зробити з олімпу "обязаловку". Тому це таке, не дуже важливе.
Також. Для того, щоб підживити олімп динамікою вважаю життєво необхідним повернути адену за кіл на олімпі.
Олімп це ПвП контент. Навіть не так. Це ПвП контент, який потребує максимальної концентрації в окремих боях. Тут не вийде просто поклікати в асіст, а тому він забов'язаний бути динамічним та прибутковим. Концепт персонального серверу та ліміту в 60 боїв не дасть абузити цю штуку, тому адена за перемогу в олімпі (а краще взагалі за кожен раунд) - мастхев, як на мене.
2) Слабкий ревард героям.
Варто визнати, що хіро пушки не підходять всім. Більшість цих пух не можливо адаптувати під особливості всіх класів. Наприклад хіро меч, який робився спеціально під лицарів, мені, на шк абсолютно не підходив і був значно слабший, ніж моя поточна зброя в той період. А ще в ньому були руни-гівна, які орієнтувались скоріше на ДА. Так само бачив багато ниття, що глобально пухи - шлак.
Для цього маю єдине універсальне рішення - дати можливість вставити одну свою руну в хіро пуху незалежно від ефекту. Тобто отримуємо досить сильну пушку від НПС за замовчуванням (з двома вставленими рунами на 100% та 50% ефекту) та можливість обрати один свій ефект на 100% незалежно від того, що вже стоїть в пушці. Це дозволить вставити гномам руну на кд, а танку вставити руну на шанс крита. Вставити сирку руну на кд, а ФРу руну на шанс крита, яка зараз є мастхев. Переважно герої мають гроші на власну руну. Тому я не бачу сенсу всіх рівняти під 7 (чи скільки їх там) варіантів пух. Більшість гравців тут мають свій унікальний стиль гри, де буквально кожен параметр може відрізнятись. Тому важливо героям, особливо їм, надати цю незначну варіативність.
3) Свідоме затягування боїв
Тут я маю не так багато ідей:
1) Додати можливість здатися тому, хто програв перший раунд бою і не бачить сенсу продовжувати, щоб прискорити процес перезальотів.
2) Знизити час, який призначений на "виліт" з арени після бою.
3) Знизити на 10-15 секунд час під час бафу. (зараз є автохп реген, тому хвилина там - забагато).
4) Додати можливість робити "набори" бафів на олімп за власним налаштуванням.
Хоча якщо додадуть адену за переможний раунд, то буде вже не так взападло бігати навколо колони протягом 2 хвилин, бо знатимеш що хоч щось за це в результаті отримаєш.
Моя теза проста.
Сервер - PvP
Олімп - це яскравий прояв того самого PvP. Він має бути вигідним. Особливо на персональному сервері з лімітованою кількістю боїв та лімітованим часом на олімпі. Його просто потрібно прирівняти по фарму до рівня поля. Лише тоді він буде цікавим та динамічним. До кінця від нього вже тянуло блювати. Кожен другий відбігував більшість боїв не тому, що він так хотів, а тому що іншого варіанту перемогти та не витрачати свій час за "ніщо" не було. Існують ПвП сервера, де люди за рахунок олімпіади бустять себе. І це нормально працює, бо це все ще пвп. Олімп приваблює багатьох людей. Але тут він налаштований досить погано в плані ефективності, поки що.
Якщо змін у напрямку саме актуалізації цієї системи не буде, то я надалі просто буду скіпати це дійство.
Сам концепт - крутий.
Реворк мені більше сподобався, ніж ні. Ідея з двома раундами та загалом баланс став значно цікавішим та живішим. Якщо порівнювати, то стало дійсно краще. Просто не дуже динамічно. Ти ходиш туди з думкою, що поки ти стоїш тут біля нпс, десь там, на форті, супер цікавий фан + фарм, який ти скіпаєш. Особливо це актуально, якщо юзнув руну.
Я вважаю, що олімп має стати повноцінною альтернативою полю, яку можна скіпнути нічого не втративши, але не хотілось би.
1) Низьке співвідношення реварду за перемогу в бою\участь в івенті.
2) Слабкий ревард героям.
3) Свідоме затягування боїв.
Мої пропозиції до вирішення проблем:
1) Низьке співвідношення реварду за перемогу в бою\участь в івенті.
Олімпіада передбачає фіксовану кількість боїв за період - 60 шт, що разом з повністю персональними предметами на сервері нівелює можливість будь-якого абузу нагороди за перемогу в бою\участь в івенті.
Зараз за годину PvP в полі на сервері середньостатистичний гравець зможе зробити 80 PvP (якщо топ 10, то 100-140). За кожен з цих PvP такий гравець отримує адену.
За годину олімпіади можна зробити від 15 до 20 боїв (більше в мене за старт не вийшло). Якщо кожен з них перемагати (що апріорі майже не реально на більшості класів), то вийде за годину 600 монет слави. Якщо проскейлити цю цифру з точками, які доступні в шопі олімпіади, то видно, що за бездоганно відіграний бій можна отримати ревард, який є еквівалентом 160 аден. Ця цифра, в цілому, не погана. Однак є ряд проблем з нею. Перша - вона ніяк не скейлиться з часом. Друга - вона залежить від твоїх успіхів на олімпіаді, де дуже часто вирішує не те, як ти вмієш тиснути кнопки, а те, на якій профі та який рівень бусту ти маєш. На жаль, яким би скіловим не був лучник він має мінімум шансів проти мого шк або якогось дестра. Моя пропозиція полягає в наступному:
Змінити розподіл реварду відповідно до того, яке місце у рейтинговій таблиці ти зайняв. Поясню тут більше детально. За 60 перемог раніше можна було отримати 1800 монет слави. Ця цифра буде орієнтиром надалі для скейлу:
Перше місце в таблиці (герой) отримує в кінці періоду 1600 монет слави (майже максимум - ~~10% за потенційні лузи) + скіли + хіро пуха.
Друге місце в таблиці отримує в кінці періоду 1400 монет слави.
Третє місце в таблиці отримує в кінці періоду 1200 монет слави.
Четверте місце в таблиці отримує в кінці періоду 1000 монет слави.
П'яте місце в таблиці отримує в кінці періоду 800 монет слави.
Видача реварду доступна лише після того, як гравець відлітав мінімум 50 боїв на своєму конкуретному в рейтингу класі.
Таким чином незалежно від того як ви відходили ви отримуєте свій ревард. Для зовсім ідеальної системи я б повністю видалив поточний магазин за олімпіаду (з точками) та замінив би його на магазин з новими предметами. На думку спадають лише нові талісмани, яких є багато в есенс-клієнті і які потрібно апати за принципом рун. Але тоді потрібна буде альтернатива їх отримання, щоб не зробити з олімпу "обязаловку". Тому це таке, не дуже важливе.
Також. Для того, щоб підживити олімп динамікою вважаю життєво необхідним повернути адену за кіл на олімпі.
Олімп це ПвП контент. Навіть не так. Це ПвП контент, який потребує максимальної концентрації в окремих боях. Тут не вийде просто поклікати в асіст, а тому він забов'язаний бути динамічним та прибутковим. Концепт персонального серверу та ліміту в 60 боїв не дасть абузити цю штуку, тому адена за перемогу в олімпі (а краще взагалі за кожен раунд) - мастхев, як на мене.
2) Слабкий ревард героям.
Варто визнати, що хіро пушки не підходять всім. Більшість цих пух не можливо адаптувати під особливості всіх класів. Наприклад хіро меч, який робився спеціально під лицарів, мені, на шк абсолютно не підходив і був значно слабший, ніж моя поточна зброя в той період. А ще в ньому були руни-гівна, які орієнтувались скоріше на ДА. Так само бачив багато ниття, що глобально пухи - шлак.
Для цього маю єдине універсальне рішення - дати можливість вставити одну свою руну в хіро пуху незалежно від ефекту. Тобто отримуємо досить сильну пушку від НПС за замовчуванням (з двома вставленими рунами на 100% та 50% ефекту) та можливість обрати один свій ефект на 100% незалежно від того, що вже стоїть в пушці. Це дозволить вставити гномам руну на кд, а танку вставити руну на шанс крита. Вставити сирку руну на кд, а ФРу руну на шанс крита, яка зараз є мастхев. Переважно герої мають гроші на власну руну. Тому я не бачу сенсу всіх рівняти під 7 (чи скільки їх там) варіантів пух. Більшість гравців тут мають свій унікальний стиль гри, де буквально кожен параметр може відрізнятись. Тому важливо героям, особливо їм, надати цю незначну варіативність.
3) Свідоме затягування боїв
Тут я маю не так багато ідей:
1) Додати можливість здатися тому, хто програв перший раунд бою і не бачить сенсу продовжувати, щоб прискорити процес перезальотів.
2) Знизити час, який призначений на "виліт" з арени після бою.
3) Знизити на 10-15 секунд час під час бафу. (зараз є автохп реген, тому хвилина там - забагато).
4) Додати можливість робити "набори" бафів на олімп за власним налаштуванням.
Хоча якщо додадуть адену за переможний раунд, то буде вже не так взападло бігати навколо колони протягом 2 хвилин, бо знатимеш що хоч щось за це в результаті отримаєш.
Моя теза проста.
Сервер - PvP
Олімп - це яскравий прояв того самого PvP. Він має бути вигідним. Особливо на персональному сервері з лімітованою кількістю боїв та лімітованим часом на олімпі. Його просто потрібно прирівняти по фарму до рівня поля. Лише тоді він буде цікавим та динамічним. До кінця від нього вже тянуло блювати. Кожен другий відбігував більшість боїв не тому, що він так хотів, а тому що іншого варіанту перемогти та не витрачати свій час за "ніщо" не було. Існують ПвП сервера, де люди за рахунок олімпіади бустять себе. І це нормально працює, бо це все ще пвп. Олімп приваблює багатьох людей. Але тут він налаштований досить погано в плані ефективності, поки що.
Якщо змін у напрямку саме актуалізації цієї системи не буде, то я надалі просто буду скіпати це дійство.
Сам концепт - крутий.
Реворк мені більше сподобався, ніж ні. Ідея з двома раундами та загалом баланс став значно цікавішим та живішим. Якщо порівнювати, то стало дійсно краще. Просто не дуже динамічно. Ти ходиш туди з думкою, що поки ти стоїш тут біля нпс, десь там, на форті, супер цікавий фан + фарм, який ти скіпаєш. Особливо це актуально, якщо юзнув руну.
Я вважаю, що олімп має стати повноцінною альтернативою полю, яку можна скіпнути нічого не втративши, але не хотілось би.