Можливо, пве потрібно понерфити не за рахунок шансів, а за рахунок сили мобчиків.
Зараз фактично будь - який моб вбивається за 2 крита з КДЛ і персонажі починаючи з Ц грейду можуть досить ефективно їх фармити.
Що як кратно накинути сили мобам, додати якісь цікаві абілки, механіки та унікальні особливості. Є досить багато серверів з більш пізніми хроніками, де фарм не такий лінійний як тут і потребує більшої концентрації. На офі взагалі була локація, де моб з одного удару шотав будь - який таргет, тому його водили колами, поки рдд вливали урон.
Зараз тут моб це теж саме, що манекен. А якби фарм потребував бусту/трохи навичок/реакції/кайту і т.д, то можливо це б додало складності та часозатратності на вбивство одного моба і відповідно кратно знизило фарм. Умовно, якщо підсумувати, потрібно знизити не шанс дропу, а кількість вбитих мобів за годину і, відповідно, знизити об'єми дропу.
Так само, як колись пропонував ll1 є сенс розбавляти локації мобами всіх типів, щоб універсальний некр на КДЛ не міг фармити ефективно все на локації зводячи до мінімуму свій рух і йому доводилось би обирати потрібного моба, який міг би заспавнитись досить далеко.
Я за ПвЕ в такому вигляді як зараз (максимально не ефективне), але нічний, альтернативний контент теж повинен бути.