Актуальність бусту

ZLPSBZR

Старший лейтенант
Сообщения
973
Симпатии
403
Баллы
144
#21
Теоретично у мага 230-240 швидкості.
1691242023103.png
продолжай держать в курсе о скорости магов

Завжди є можливість критануть на 4к в фул епік біжу.
ну если у тебя 8+ палка с емпом(который тебе ПОВЕЗЛО поймать) и ты на сх. то да мб
 

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,184
Симпатии
2,316
Баллы
519
#22
виходить абузер лайків?
В голос аж... Падає все нижче і нижче, хоча здавалось би..
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
473
Баллы
279
#23
Ну и слава богу, значит пора удалять оли
топ менеджер л2 прям, я кстати смотрю как стримеры на флауроне сидят, смех
виходить абузер лайків?
В голос аж... Падає все нижче і нижче, хоча здавалось би..
куда уж ниже, уж каким лоу бустом тока не играл, а вы абузеры с хелари офк, бармалеи, сто раз это видел, удивлен что приходится обьяснять)
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
473
Баллы
279
#24
хотя не удивлен, выж тупици
запутали меня
 

h3llary

Участник ЗБТ
Сообщения
3,390
Симпатии
1,267
Баллы
519
#25
топ менеджер л2 прям, я кстати смотрю как стримеры на флауроне сидят, смех

куда уж ниже, уж каким лоу бустом тока не играл, а вы абузеры с хелари офк, бармалеи, сто раз это видел, удивлен что приходится обьяснять)
))) у меня соотношение лайков к кол-ву сообщений наверное второе после свита, все из-за того, что каждое второе сообщение я писал правду про тебя
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
473
Баллы
279
#26
))) у меня соотношение лайков к кол-ву сообщений наверное второе после свита, все из-за того, что каждое второе сообщение я писал правду про тебя
верно, тролить топа, который поджигает зады, верная тактика герострата, об этом и речь)
 

Esthetic

Старший лейтенант
Сообщения
632
Симпатии
233
Баллы
109
#28
С гладом интересно, что кроме физ атаки больше ничего прибавку урона не дает. Кольца максимально нихуя не дают кроме атак спида, при своей то стоимости. Ибо криты с колец... ну блять. ща бы рассчитывать на редкие криты с массух. С таким онлайном как сейчас играть на этой профе максимально не комфортно.
 

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,184
Симпатии
2,316
Баллы
519
#29
С гладом интересно, что кроме физ атаки больше ничего прибавку урона не дает. Кольца максимально нихуя не дают кроме атак спида, при своей то стоимости. Ибо криты с колец... ну блять. ща бы рассчитывать на редкие криты с массух. С таким онлайном как сейчас играть на этой профе максимально не комфортно.
вони не впливають на крит з масух, добрий день
 

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,184
Симпатии
2,316
Баллы
519
#31
На скиле указано " Возможен крит удар", почему не влияют или это модификация бай классик гве? :)
Крит удар скіла != крит удар з руки.
Кільця, як і будь який інший множитель схожого типу на сервері (кошаче око, до прикладу) впливають лише на автоатаку та на абілки дагера.
 

Esthetic

Старший лейтенант
Сообщения
632
Симпатии
233
Баллы
109
#32
Понял, не знал.
Ну хуева получается, че.
 

Esthetic

Старший лейтенант
Сообщения
632
Симпатии
233
Баллы
109
#33
Вопрос в другом. Если админ в курсе что ак бай, столько дает лукам для авто атаки, почему такая срабая порезка была?
 

iQQ

Адмирал
Сообщения
1,525
Симпатии
917
Баллы
419
#34
На ОБТ/ЗБТ я багато часу приділив тестуванню предметів буста/колекцій та їх впливу на силу того чи іншого класу. Дуже багато ітемів я перетикав вираховуючи на скільки % він підвищує силу та ефективність певних класів. Робив це не тільки на ШК для того, щоб бути в курсі кореляції цифр на предметі та цифр в систем чаті після того, як вони вдягнені. Підсумовуючи всю отриману інформацію я дійшов до висновку, що буст на цьому сервері для деяких професій практично не потрібен. Далі буде детальний опис та аргументація чому так.
Почнем з:
Посмотреть вложение 9120 Посмотреть вложение 9121
Стати, які вони дають виглядають дуже привабливо для ВСІХ професій. Проте насправді приріст з цих предметів не однаковий для всіх, що й утворює шалений перекіс приросту ефективності та сили класу.
До прикладу, маємо професію Дуеліст. Не секрет, що абілка ТСС б'є завжди стабільну цифру. Вдаряємо ТСС по манекену/нпс/твінку і отримуємо однакову цифру без розкиду. Вдягаючи два кільця гладіатор отримує +7% до ТСС. Ціна 3 лвл кілець приблизно 90к (трошки менше). Причому, непогана частка цього бусту скейлиться від п атаки (7%), яку дає АК. Якщо збільшити п атаку гладіатора на 3%, він отримає + 1% дмг до ТСС. Або + 1 стр додає також в районі 2% до ТСС.
І в принципі, проблеми як такої в цьому немає. Купуєш кільця - отримуєш буст. Але є одне але, яке дуже сильно впливає на баланс сервера в цілому: дивні формули. Якщо розглядати інші класи, наприклад лучників, то з трьох лучників двоє заточені під автоатаку + використання скілів ситуативно та один скіловик + використання автоатаки ситуативно в перерві між абілками. Суть полягає в тому, що 3 лвл ак+баюм бустять на кожен % атаку з руки (приріст від закупу ак+ бая на крит = в районі 30-35%), коли на ср цей приріст лишиться як у глада ~~ 7%. З цієї простої причини зараз на сервері 0 граючих на бусті сирків. Бачу лише одного-двох 50 аденних чувашиків.
Ця проблема також сильно сказується на дестрі, який отримує рівно такий самий приріст на крит з руки за рахунок чого на бусті починає перемагати в розвитку всі решта класів.
Думаю проблема зрозуміла: для одних професій ак+бай (90к) дає кратно більше, ніж для інших. Сюди ж, на мою думку, можна вписувати й решту бусту. До прикладу, камені, талісман та деякі сети. Всі ці 1-2% суттєво відчувають на автоатакерах, але майже нівелюються на класах, які використовують для вбивства абілки.

Друга проблема, на мою суб'єктивну думку, полягає в ціні на скіли деяких класів. До прикладу, візьмемо мага та тіра. Перший може взяти рівно 0 скілів та чудово грати до кінця серверу або ж до моменту, коли почнуть закидати знижки на скіли. Другий взагалі не потребує нічого з скілів і може гратись без них хоч весь вайп. Також, паралельно є дагер, крафтер, спойлер, шк, да і навіть лук, якому скіли життєво необхідні для покращення свого фарм потенціалу. Така несправедливість робить мага суттєво дешевшим для гри, якщо розглядати платні абілки, в порівнянні з іншими класами.

Третя проблема це імбовість деяких сетів. Я вважаю, що гра повернула не туди на якомусь етапі, коли думр сет можна носити без втрат до моменту покупки ма сету. Якщо порівнювати думр сет +8(6-8к на старті) та нмр сет +4 (~17к) на старті, то перевагу очевидно віддадуть думр сету. @fA1CON протестував ці сети. Приріст дмг там мізерний.
Так само є ще деякі, на мою думку імбові сети, які потрібно балансити на фоні з рештою. Серед хеві А сетів таким є тмх. Причому, проблеми в інших сетах - немає. Вони хороші. Просто тмх за всіх умов кращий за них.
Сюди потрібно віднести також перевагу Б + 8 пух над мід А+4. Цього старту я зловив +2 стр та вточив дамаскус на +8. І по п атаці він не дуже поступався Сірі + 4 з майтом. Єдина різниця в пвп прибавці з топ А. @Sweet знає чому так. І я знаю чому так. І це потрібно негайно виправляти, бо соес +7 з бонус старту може носитись магами доволі довго і суттєво не поступатись в цифрах даймону або бранчу.

По магах у мене є окреме зауваження. Вчора, в хіро уд я отримав крит від мага 1.7к (скрін на жаль не зберігся, залагав лайтшот та не заскрінив). Перед тим були ще цифри в 1.3к та 1.5к. В хіро уд у шк приблизно 7к м дефу. Це взагалі як? Чому таке велике розкидання дмг у магів та ігнорування маг дефу? Я не тестував предмети на магах, але цей нюанс також потрібно балансити. Мені маг в бонус старті може вдарити 2.7к, коли маг в фул бусті теж видає +/- такі ж цифри. Я на наступному ОБТ можливо доберусь до магів, але помітно, що це працює як мінімум дивно, як максимум не правильно.

Швидкість бігу.
Зараз на ШК у мене 285 швидкості під заюзом тошу. Це доволі багато, я вважаю, але в мене весь можливий буст швидкості на сервері. Проблема в тому, що я рідко можу наздогнати мага, щоб дати мілі абілку (стінг або правосуддя) в втікаючий таргет. Теоретично у мага 230-240 швидкості. Це суттєво менше ніж у мене, але я все ще їх не наздоганяю. Чому?Не ясно. Є підозра, що це проблема з модельками рас: можливо гномки бігають швидше чи я хз. Буду тестувати на ОБТ через відео, бо це не дуже ок, як на мене.

Загалом, вектор руху такий, що на сервері ДУЖЕ багато речей/предметів/нюансів, які розвивають не всі професії однаково. Чи потрібно з цим боротись? Напевно так, бо хрюшки на магах виносять без бусту не менше, ніж люди з фб. Як з цим боротись? Я не знаю, бо переписувати усі формули та механіки справа не вдячна та розтягнеться дуже надовго. Але проблема є. Проблема для мене критично важлива. Можливо потрібно вводити вставки в епік біжутерію, яка буде її покращувати для конкретних професій (як діно сети на пізніших хроніках). Або я взагалі не знаю.
Біда в тому, що на старті ми маємо максимально різноманітний сервер, де є всі професії: від самонів до танків і старт може бути практично однаково ефективний на них усіх.
А потім починається ситуація, коли кільця не дають ніякого приросту пету, або на абілки. Вибух крафтера ніяк практично не скейлиться і зараз пукає на 2к не критом. Абілки дагера не скейляться від заточки наги. Демейджу мага пофігу на все. Завжди є можливість критануть на 4к в фул епік біжу. Лучники кайфують від кожного 1% п атаки, бо відчувають приріст. Дестри накопичують стільки бусту, що на них роблять темки, а глади, які були доволі сильні на старті втрачають актуальність через домінацію інших, кращих по всмоктуванню статів професій.

Таке от. Ситуація, коли лишаться одні луки + дестри знову наближається. Але не через те, що ці класи овер сильні, а через те, що з скоро будуть 4 лвл кільця.
бігав з 1 епіком зі старту і не апав, бо окрім прибавки чистої М атаки від АК ( в білді на М атаку) там касти від баюма, там ніхуя не відчувається, якщо б ще кільця працювали на маг классах то було б взагалі горе, дпс маг классів залежить від бусту, але не так критично як на інших класссах, для прикладу маючи 8 даймон(даблфео) в деяких хлопчиків( НЕ лицарів) залітало по 4-5к з хуріка в даймоні по глуму, при цьому аура в ц паличці +0 наносила десь 600-700 дмг, тобто скейлінг є, але згоден з тим що він налаштован неправильно.
 

illionward

Адмирал
Сообщения
560
Симпатии
292
Баллы
324
#35
На ОБТ/ЗБТ я багато часу приділив тестуванню предметів буста/колекцій та їх впливу на силу того чи іншого класу. Дуже багато ітемів я перетикав вираховуючи на скільки % він підвищує силу та ефективність певних класів. Робив це не тільки на ШК для того, щоб бути в курсі кореляції цифр на предметі та цифр в систем чаті після того, як вони вдягнені. Підсумовуючи всю отриману інформацію я дійшов до висновку, що буст на цьому сервері для деяких професій практично не потрібен. Далі буде детальний опис та аргументація чому так.
Почнем з:
Посмотреть вложение 9120 Посмотреть вложение 9121
Стати, які вони дають виглядають дуже привабливо для ВСІХ професій. Проте насправді приріст з цих предметів не однаковий для всіх, що й утворює шалений перекіс приросту ефективності та сили класу.
До прикладу, маємо професію Дуеліст. Не секрет, що абілка ТСС б'є завжди стабільну цифру. Вдаряємо ТСС по манекену/нпс/твінку і отримуємо однакову цифру без розкиду. Вдягаючи два кільця гладіатор отримує +7% до ТСС. Ціна 3 лвл кілець приблизно 90к (трошки менше). Причому, непогана частка цього бусту скейлиться від п атаки (7%), яку дає АК. Якщо збільшити п атаку гладіатора на 3%, він отримає + 1% дмг до ТСС. Або + 1 стр додає також в районі 2% до ТСС.
І в принципі, проблеми як такої в цьому немає. Купуєш кільця - отримуєш буст. Але є одне але, яке дуже сильно впливає на баланс сервера в цілому: дивні формули. Якщо розглядати інші класи, наприклад лучників, то з трьох лучників двоє заточені під автоатаку + використання скілів ситуативно та один скіловик + використання автоатаки ситуативно в перерві між абілками. Суть полягає в тому, що 3 лвл ак+баюм бустять на кожен % атаку з руки (приріст від закупу ак+ бая на крит = в районі 30-35%), коли на ср цей приріст лишиться як у глада ~~ 7%. З цієї простої причини зараз на сервері 0 граючих на бусті сирків. Бачу лише одного-двох 50 аденних чувашиків.
Ця проблема також сильно сказується на дестрі, який отримує рівно такий самий приріст на крит з руки за рахунок чого на бусті починає перемагати в розвитку всі решта класів.
Думаю проблема зрозуміла: для одних професій ак+бай (90к) дає кратно більше, ніж для інших. Сюди ж, на мою думку, можна вписувати й решту бусту. До прикладу, камені, талісман та деякі сети. Всі ці 1-2% суттєво відчувають на автоатакерах, але майже нівелюються на класах, які використовують для вбивства абілки.

Друга проблема, на мою суб'єктивну думку, полягає в ціні на скіли деяких класів. До прикладу, візьмемо мага та тіра. Перший може взяти рівно 0 скілів та чудово грати до кінця серверу або ж до моменту, коли почнуть закидати знижки на скіли. Другий взагалі не потребує нічого з скілів і може гратись без них хоч весь вайп. Також, паралельно є дагер, крафтер, спойлер, шк, да і навіть лук, якому скіли життєво необхідні для покращення свого фарм потенціалу. Така несправедливість робить мага суттєво дешевшим для гри, якщо розглядати платні абілки, в порівнянні з іншими класами.

Третя проблема це імбовість деяких сетів. Я вважаю, що гра повернула не туди на якомусь етапі, коли думр сет можна носити без втрат до моменту покупки ма сету. Якщо порівнювати думр сет +8(6-8к на старті) та нмр сет +4 (~17к) на старті, то перевагу очевидно віддадуть думр сету. @fA1CON протестував ці сети. Приріст дмг там мізерний.
Так само є ще деякі, на мою думку імбові сети, які потрібно балансити на фоні з рештою. Серед хеві А сетів таким є тмх. Причому, проблеми в інших сетах - немає. Вони хороші. Просто тмх за всіх умов кращий за них.
Сюди потрібно віднести також перевагу Б + 8 пух над мід А+4. Цього старту я зловив +2 стр та вточив дамаскус на +8. І по п атаці він не дуже поступався Сірі + 4 з майтом. Єдина різниця в пвп прибавці з топ А. @Sweet знає чому так. І я знаю чому так. І це потрібно негайно виправляти, бо соес +7 з бонус старту може носитись магами доволі довго і суттєво не поступатись в цифрах даймону або бранчу.

По магах у мене є окреме зауваження. Вчора, в хіро уд я отримав крит від мага 1.7к (скрін на жаль не зберігся, залагав лайтшот та не заскрінив). Перед тим були ще цифри в 1.3к та 1.5к. В хіро уд у шк приблизно 7к м дефу. Це взагалі як? Чому таке велике розкидання дмг у магів та ігнорування маг дефу? Я не тестував предмети на магах, але цей нюанс також потрібно балансити. Мені маг в бонус старті може вдарити 2.7к, коли маг в фул бусті теж видає +/- такі ж цифри. Я на наступному ОБТ можливо доберусь до магів, але помітно, що це працює як мінімум дивно, як максимум не правильно.

Швидкість бігу.
Зараз на ШК у мене 285 швидкості під заюзом тошу. Це доволі багато, я вважаю, але в мене весь можливий буст швидкості на сервері. Проблема в тому, що я рідко можу наздогнати мага, щоб дати мілі абілку (стінг або правосуддя) в втікаючий таргет. Теоретично у мага 230-240 швидкості. Це суттєво менше ніж у мене, але я все ще їх не наздоганяю. Чому?Не ясно. Є підозра, що це проблема з модельками рас: можливо гномки бігають швидше чи я хз. Буду тестувати на ОБТ через відео, бо це не дуже ок, як на мене.

Загалом, вектор руху такий, що на сервері ДУЖЕ багато речей/предметів/нюансів, які розвивають не всі професії однаково. Чи потрібно з цим боротись? Напевно так, бо хрюшки на магах виносять без бусту не менше, ніж люди з фб. Як з цим боротись? Я не знаю, бо переписувати усі формули та механіки справа не вдячна та розтягнеться дуже надовго. Але проблема є. Проблема для мене критично важлива. Можливо потрібно вводити вставки в епік біжутерію, яка буде її покращувати для конкретних професій (як діно сети на пізніших хроніках). Або я взагалі не знаю.
Біда в тому, що на старті ми маємо максимально різноманітний сервер, де є всі професії: від самонів до танків і старт може бути практично однаково ефективний на них усіх.
А потім починається ситуація, коли кільця не дають ніякого приросту пету, або на абілки. Вибух крафтера ніяк практично не скейлиться і зараз пукає на 2к не критом. Абілки дагера не скейляться від заточки наги. Демейджу мага пофігу на все. Завжди є можливість критануть на 4к в фул епік біжу. Лучники кайфують від кожного 1% п атаки, бо відчувають приріст. Дестри накопичують стільки бусту, що на них роблять темки, а глади, які були доволі сильні на старті втрачають актуальність через домінацію інших, кращих по всмоктуванню статів професій.

Таке от. Ситуація, коли лишаться одні луки + дестри знову наближається. Але не через те, що ці класи овер сильні, а через те, що з скоро будуть 4 лвл кільця.
Покупные скилы давно пора забалансить по эффективности, а не по принципу "О, этого скила на интерлюде не было, значит будет покупной".
Хотелось конечно по всем пунктам баланс, но тут каждый вайп переделка скилов, хрен уследишь за всем. Я год не стартовал, захочется сыграть - придется с нуля игру осваивать.
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
473
Баллы
279
#36
ладно еще осваивать, так еще и лошком будешь xdddd
свитовы выдумки эти ))
 

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,954
Симпатии
473
Баллы
279
#39
@sh4rf вообще я с тобой церемонился, потому что тебя знал пару лет, но ты канеш малолетка заслужила чтоб даже я тебя невзлюбил, не считал тебя простым прохожим
а шарфа тило ляже в грунт xdd (это про л2)
 

Slayer

Старший лейтенант
Сообщения
89
Симпатии
40
Баллы
137
#40
зробіть щось з флешками магів, бо навіть граючи через ESC всеодно збиває касти абілок, і мені здається було б непогано добавити в колект резіст до кенсел таргету