Пропозиція коротко: Перенести та адаптувати систему "Случайное создание" з "улюбленого" есенсу.
Опис та аргументація:
"Случайное создание" - одна з небагатьох систем на есенсі, яка мені сподобалась механічно.
Суть її полягає в тому, що практично будь - який ітем з гри (переважно це ресурси або інші цілі ітеми чи куски) можна "викинути" не в смітник, а в систему крафту.
Кожен ітем має свій %, який сумується в системі у співвідношенні.
На 100% гравцю відкривається доступ до кнопки "Создать", яка дозволяє рандомно створити новий випадковий предмет з п'яти запропонованих. Шанс рівний - 20% на кожен предмет.
Приклади ревардів,які я бачу в системі: запечатані руни 6-10 лвл, запечатані руни 10-13 з нижчим шансом, заточки,ЛС, Очки епіку, Очки рейду, Очки фракції, Сундуки з ресурсами, Стабілки, руни EXP, adena, фрукти пірата, ЦП банки, костюми, скіни на пуху і т.д. Все можна налаштувати відповідно до актуальності на сервері в певній градації профітності нагороди та балансу між ревардом і затраченим для цього "сміттям".
В оригінальній системі доступний функціонал "закріплення" нагороди, якщо вона дуже сподобалась але її не вдалось витягнути з першого разу та можливість"обновити список", якщо нагороди не сподобались. Очевидно функціонал не безкоштовний.
Переваги введення системи:
1) Актуалізація всіх предметів на сервері, включно з ресурсами, еполетами, шмотом, який сточився при зміні стадій (Б-А дагери, бланти). Цифри у % там підбираються досить розумно. Тобто вкинути в систему ТопА дагер коштує значно більше, ніж вкинути одну смазку.
2) Актуалізація торгівлі на сервері - буде сенс викупати заточені та не тільки пушки\предмети по лоу прайсу, викупати ресурси і решту предметів з ринку та запихати її в систему Випадкового створення з ціллю перетворити на ЛС, заточку або на руну 8 лвл. Відкриється нове вікно ринкового контенту.
3) Актуалізація ресурсів як ітемів, які падають з PvE та рун Іса, Сігеля (не популярний пул рун), які продають дуже дешево.
4) Додаткова ігрова активність, яка не прив'язана до графіку та може "фармитись" не лише в PvP, а й на мобах, гвардах або просто на евентах.
Есенс хуйня, але дещо там прикольне є. Можна ввести й тут.
Бачу лише плюси від того, що скинувши в систему всі ресурси, непотрібні руни 1 лвл та якийсь старий кусок думхеві сету, який вицепив на ринку за 200 аден при зміні стадій, можу пограти в рулетку, щоб шансово витягнути 1 Топ ЛС або 15 очків рейду\епіку. *Додатково, в разі потреби, до системи можна прикрутити вивід адени з серверу *
/discuss
Опис та аргументація:
"Случайное создание" - одна з небагатьох систем на есенсі, яка мені сподобалась механічно.
Суть її полягає в тому, що практично будь - який ітем з гри (переважно це ресурси або інші цілі ітеми чи куски) можна "викинути" не в смітник, а в систему крафту.
Кожен ітем має свій %, який сумується в системі у співвідношенні.
На 100% гравцю відкривається доступ до кнопки "Создать", яка дозволяє рандомно створити новий випадковий предмет з п'яти запропонованих. Шанс рівний - 20% на кожен предмет.
Приклади ревардів,які я бачу в системі: запечатані руни 6-10 лвл, запечатані руни 10-13 з нижчим шансом, заточки,ЛС, Очки епіку, Очки рейду, Очки фракції, Сундуки з ресурсами, Стабілки, руни EXP, adena, фрукти пірата, ЦП банки, костюми, скіни на пуху і т.д. Все можна налаштувати відповідно до актуальності на сервері в певній градації профітності нагороди та балансу між ревардом і затраченим для цього "сміттям".
В оригінальній системі доступний функціонал "закріплення" нагороди, якщо вона дуже сподобалась але її не вдалось витягнути з першого разу та можливість"обновити список", якщо нагороди не сподобались. Очевидно функціонал не безкоштовний.
Переваги введення системи:
1) Актуалізація всіх предметів на сервері, включно з ресурсами, еполетами, шмотом, який сточився при зміні стадій (Б-А дагери, бланти). Цифри у % там підбираються досить розумно. Тобто вкинути в систему ТопА дагер коштує значно більше, ніж вкинути одну смазку.
2) Актуалізація торгівлі на сервері - буде сенс викупати заточені та не тільки пушки\предмети по лоу прайсу, викупати ресурси і решту предметів з ринку та запихати її в систему Випадкового створення з ціллю перетворити на ЛС, заточку або на руну 8 лвл. Відкриється нове вікно ринкового контенту.
3) Актуалізація ресурсів як ітемів, які падають з PvE та рун Іса, Сігеля (не популярний пул рун), які продають дуже дешево.
4) Додаткова ігрова активність, яка не прив'язана до графіку та може "фармитись" не лише в PvP, а й на мобах, гвардах або просто на евентах.
Есенс хуйня, але дещо там прикольне є. Можна ввести й тут.
Бачу лише плюси від того, що скинувши в систему всі ресурси, непотрібні руни 1 лвл та якийсь старий кусок думхеві сету, який вицепив на ринку за 200 аден при зміні стадій, можу пограти в рулетку, щоб шансово витягнути 1 Топ ЛС або 15 очків рейду\епіку. *Додатково, в разі потреби, до системи можна прикрутити вивід адени з серверу *
/discuss