Пропозиція: Реворк Кубу

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,183
Симпатии
2,308
Баллы
519
#1
Проблема: найбільш захейчений івент на сервері: довгий, нудний, беззмістовний. Ліви гравців по різних причинах (від персональної неприязні до афк-зальотів), рандомний підбір команди, сильна залежність від сетапу команди та наявності твінків (які літають також регулярно), довгий підбір команди на івент та графік кубу, в який не потрапляють більшість гравців (пізно вночі та в обід).
Пропозиція по вирішенню коротко: об'єднати існуючий контент автофарму, який відкривається після 3 тижня проекту разом з кубом в один новий соло-pve івент у вигляді інстансу.
Аргументація та детальний опис пропозиції:
*Розподіл дейліків на сапортів приймається як уже реалізований поза дужками*
До дейліків на 100\200\300 PvP в день додати ітем, який дозволить зайти в Новий Куб на 20\40\60 хв відповідно. Ітем відкриває доступ в інстанс по типу Камалоки, в якому будуть моби, яких можна буде поставити автофармити за допомогою інтегрованої в клієнт системи. Закритий дейлік на 100 PvP передбачає 20 хв доступу до інсти. 300 PvP - 60 хв. Таймер не збивається після виходу. Вхід вільний, поки не закінчиться час проведення в інсті за ітемом з дейліку.
Тобто виглядатиме наступним чином:
Я зробив 300 пвп, зайшов в куб, постояв там 27 хв, вийшов і можу протягом доби зайти в куб ще на 33 хвилини в будь-який зручний для мене момент. Кількість входів та виходів не обмежена. Обмеження лише на таймері перебування і інсті. Інста прив'язана до персонажу та до наявних у нього преміум послуг.
Ревард за інсту - ітеми з 3 ходок в Куб, який існує зараз, рівномірно розподілені за кожні 20 хв в новій інсті.
Переваги:
1) Немає прив'язки до графіку. Гравець може сходити в новий куб тоді, коли захоче сам.
2) Можливість перепочити без відчуття на фоні, що поки ти п'єш чай або відійшов прогулятись, то відстаєш в бусті. Можна легко поставити чара в куб і не думати про нього максимум годину, чого достатньо для "атдахнуть".
3) Немає прив'язки до команди, оскільки івент соло.
4) Немає імбової нагороди, оскільки це лише перескейл існуючого реварду.
5) Звільнення графіку "обязаловкі", який передбачає сталий алгоритм дій для всіх на сервері.
6) Кожен гравець на сервері зможе проходити куб шляхом банального "поставив на ніч або зранку і забив.
7) Не потрібно сабати профи\качати твінка для кубу та відкрити можливість проходження будь-якою профою однаково ефективно і без зайвих нервів.


Я не люблю есенс, автофарм та практично весь контент з тієї версії гри.
Однак, якщо речі з есенсу вже інтегровані в classic-gve, пропоную зробити їх більш комфортними, простими, ефективними і доступними.
Можливість зачілити в кубі після тривалого PvP файту, піти відпочити та розвіятись і при цьому зробити невеликий вклад в розвиток свого персонажа за рахунок реворку одного з найбільш ненависного івенту на сервері, як на мене, суттєвий плюс в парадигмі найкращого проекту. І головна перевага, як на мене, це відсутність прив'язки до графіку івентів.



/discuss
 

Walli

Участник ЗБТ
Сообщения
1,153
Симпатии
386
Баллы
349
#3
Хорошая идея.
Я за.
Вопрос только в том, что не все набивают 300 пивипи.
Возможно при таком подходе с пвп каунтом нужно делать 3 разных дропа.
Первая 20 минутка, у всех одинаковая (как сейчас сундук 3 шт только, 3 камня стихий)
Вторая 20 минутка, у всех одинаковый дроп ( 1 сундук и 100 очков славы, 1 камень стихий)
Третья 20 минутка, мобы как в сменной локе с дропом шансовым (Ы вип, Ы арм, А Вип, А арм, Свиток на коллекцию (1,2,3 в зависимости от стадии), Хай ЛС, Мид, Лоу)
На третьей 20 минутке авто бой отключается и мобов нужно крабить ручками, хочешь оставайсяи фарми лут, не хочешь вылетай и залетай потом когда будет удобно тебе именно руками посидеть.
Чтобы по итогу этот часовой фарм немного компенсировал еще и ПВЕ составляющую.
 

ll1

Капитан
Сообщения
1,343
Симпатии
468
Баллы
169
#4
Непонятно как реализовать равномерность награды, как не лут с мобов или сундук за прохождение. Но у разных классов будет разная эффективность даже в автофарме, так что про "не нужно сабаться", уже не правдиво звучит. А если добавить награду просто за то, что ты зашел и постоял на автофарме фиксированное время (сундуки например), то можно просто к наградам ПВП 100/300 подмешать награды из куба, исключая необходимость ходить в инстансы.

Сама идея добавить привычную солокамолоку из л2, вполне себе, подфармить точки и руны, лсы с мобов. С фиксированным временем и кол-вом заходов в сутки. Автофарм тож не будет лишним там, для тех кому априори противно бить мобов руками.

В целом плюсую за идею, давно напрашивается фикс постоянных ливов и афкшников в кубе, а самое главное неудобного времени проведения ивента. Что как не индивидуальный инстанс пофиксит эту проблему, лайк.
 

ll1

Капитан
Сообщения
1,343
Симпатии
468
Баллы
169
#5
Первая 20 минутка, у всех одинаковая (как сейчас сундук 3 шт только, 3 камня стихий)
Вторая 20 минутка, у всех одинаковый дроп ( 1 сундук и 100 очков славы, 1 камень стихий)
Третья 20 минутка, мобы как в сменной локе с дропом шансовым (Ы вип, Ы арм, А Вип, А арм, Свиток на коллекцию (1,2,3 в зависимости от стадии), Хай ЛС, Мид, Лоу)
можно просто разделить на 3 инстанса, low, midle, high. Проходишь в любом порядке раз в день. Соответсвенно проходки выдавать за кв 100/200/300. Точки бы добавил везде, понизив просто шанс в более слабых сложностях. Например в low 1%, в midle 1.5%, в high 2.5% (ну и чтобы мобы были сильнее в зависимости от сложности) на заточки текущей стадии. (то есть на второй стадии добавить S). Можно туда же сертификаты на коллекции подмешать до кучи как в сменке.

В конце концов всё будет упираться в фиксированный респ мобов, так что условно больше 150 мобов ты не убьешь за 20 минут при всем желании, так что легко можно вычислить ожидаемую награду и средний шанс который нужно поставить, чтобы ты выбивал там порядка 2-4 точек в день и парочку хай лсов.

Хотя РДД опять же будут рулить, чтобы не надо было бегать по комнате и фармить максимальный респ, так что я бы реально сделал фикс кол-во мобов, убьешь 150 мобов за 10 минут - молодец, освободился пораньше, беги дальше, но и так чтобы условный СВС или БП мог успеть за 20 минут выфармить фиксированный максимум мобов за инстанс)
 
Последнее редактирование:

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,183
Симпатии
2,308
Баллы
519
#6
Непонятно как реализовать равномерность награды, как не лут с мобов или сундук за прохождение. Но у разных классов будет разная эффективность даже в автофарме, так что про "не нужно сабаться", уже не правдиво звучит.
Та ну, це ж дуже просто.
Оскільки івент передбачає автофарм, то немає різниці, яким способом цей автофарм буде реалізований саме в інсті. Хоч Помпонами тих мобів бий, все одно це виключно формальність.
Зводиш всі класи до спільного знаменника у вигляді одного\двох кастомних скілів з фіксованим КД та уроном і хай собі дубасить однаково ефективно що на свс, що на дагері, що на магу.
Адаптивність системи досить висока і придумати\реалізувати оптимальний спосіб проходження не складно. Головне бажання.
можно просто разделить на 3 инстанса, low, midle, high. Проходишь в любом порядке раз в день.
Можна й так. Від перестановки доданків результат не зміниться. Теж думав про варіант з трьома заходами в інсту, проте вирішив, що це лише непотрібний надлишок та мінус зручність через те, що година на відпочинок більш приємно, ніж тричі по 20 хв. І на ніч не можна буде поставити, оскільки треба тричі перелітати. А багато заводчан оцінять опцію поставити на ніч або зранку перед роботою.
 

ll1

Капитан
Сообщения
1,343
Симпатии
468
Баллы
169
#7
Можна й так. Від перестановки доданків результат не зміниться. Теж думав про варіант з трьома заходами в інсту, проте вирішив, що це лише непотрібний надлишок та мінус зручність через те, що година на відпочинок більш приємно, ніж тричі по 20 хв. І на ніч не можна буде поставити, оскільки треба тричі перелітати. А багато заводчан оцінять опцію поставити на ніч або зранку перед роботою.
Можно сделать 4ый альтерантивный вариант "три в одном", для тех кто хочет афк поставить на час автофармом.


Не знаю насколько легко будет для каждого чара сохранять таймер, это наверное уже задача со звездочкой. Если вдруг ты придешь через полчаса и увидишь что начался 1х1, который идет в 3 часа ночи хДДДД. Возможность вручную быстрее закрыть инстанс не была бы лишней, условно на 3 уровня сложности потратить не час, а 30 минут.
 

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,183
Симпатии
2,308
Баллы
519
#8
Можно сделать 4ый альтерантивный вариант "три в одном", для тех кто хочет афк поставить на час автофармом.
Для чого тоді попередні три, якщо достатньо передбачити функціонал виходу\заходу в будь-який зручний момент?)
Ти ж наче програміст та маєш шарити в оптимізацію процесів)
Робити надлишкові фічі це не про ефективність)
В будь-якому випадку, головне бажання та вектор. Цього буде достатньо. Поки фідбеку від адміністрації не буде, це лише переливання води з склянки в склянку)
 

ll1

Капитан
Сообщения
1,343
Симпатии
468
Баллы
169
#9
Для чого тоді попередні три, якщо достатньо передбачити функціонал виходу\заходу в будь-який зручний момент?)
чтобы дать выбор, встать на час или на 20 минут только высокоэффективную сложность, пропустив слабенькие. Если ты захочешь не на ночь встать и уйти спать, а допустим между ивентами успеть закрыть дейлик, не все могут/хотят оставлять комп включенным на ночь.

Мне кажется механизм с сохранением таймера очень непросто реализуем в рамках л2, даже на оффе ты когда выходишь из инстанса, его таймер продолжает тикать и закрывается по его истечению, не зависимо внутри ты или нет. А может я надумываю и замораживать таймер окажется очень просто. Но как минимум придется придумать механизм "возобновления" инстанса, чтобы ты зашел и продолжил, хотя можно упростить до "запуск инстанса" с оставшимся таймером. Это надо продумать момент разреса мобов, а то начнутся абузы в духе зашел вышел - получил ускоренный респ мобов. и т.п.
 
Последнее редактирование:

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,183
Симпатии
2,308
Баллы
519
#10
чтобы дать выбор, встать на час или на 20 минут только высокоэффективную сложность, пропустив слабенькие. Если ты захочешь не на ночь встать и уйти спать, а допустим между ивентами успеть закрыть дейлик, не все могут/хотят оставлять комп включенным на ночь.
Суть ідеї була в тому, щоб реворкнути куб і зробити його більш приємним, а не додати імба-авто-фарм за 20 хв у вигляді high локації з точками,
20 хв = еквівалент нагороди за куб (шансовий сундук, 50 очків фраки, камень стихій та 5-10 Очків РБ)
Зробив 300 пвп можеш сходити три рази в куб.
Усе.
 

ll1

Капитан
Сообщения
1,343
Симпатии
468
Баллы
169
#11
Суть ідеї була в тому, щоб реворкнути куб і зробити його більш приємним, а не додати імба-авто-фарм за 20 хв у вигляді high локації з точками,
20 хв = еквівалент нагороди за куб (шансовий сундук, 50 очків фраки, камень стихій та 5-10 Очків РБ)
Зробив 300 пвп можеш сходити три рази в куб.
Усе.
ну да, меня уже куда-то не туда понесло. Если цель сделать эквивалент куба, не улучшая его, то да, бональная фикс награда за то что ты Н минут простоял на автофарме в инстансе прокатит.

есть ещё микровероятность, что если несколько сотен человек разом попытается зайти в соло инстанс, который генерит сервер, то нагрузка возрастет и появятся лаги и например во время осад или других праймовых ивентов.
В любом случае даже на оффе было ограничение на кол-во инстансов и тебе писало "все временные зоны заняты, подождите". И вот если половина сервера не сможет зайти в инстанс когда захочет, будет грустненько им. А всему серверу будет грустно если из-за этого начнутся лаги на сервере в прайм.
 

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,183
Симпатии
2,308
Баллы
519
#12
Не знаю насколько легко будет для каждого чара сохранять таймер, это наверное уже задача со звездочкой.
Концепт інсти, поки вона відкрита на всіх серверах зберігає інформацію (кількість мобів, кількість хп у мобів, кількість хп у РБ, навіть таймер проходження та можливість перезаходу) та прив'язує її до певної утвореної групи протягом певного часу. Тому й тут проблеми не буде. Все вже давно було реалізовано. Скоріше за все, такий функціонал вже вшитий в клієнт, оскільки тут зараз стоїть Есенс. А на есенсі подібні штуки досить популярні.
 

ll1

Капитан
Сообщения
1,343
Симпатии
468
Баллы
169
#13
Концепт інсти, поки вона відкрита на всіх серверах зберігає інформацію (кількість мобів, кількість хп у мобів, кількість хп у РБ, навіть таймер проходження та можливість перезаходу) та прив'язує її до певної утвореної групи протягом певного часу. Тому й тут проблеми не буде. Все вже давно було реалізовано. Скоріше за все, такий функціонал вже вшитий в клієнт, оскільки тут зараз стоїть Есенс. А на есенсі подібні штуки досить популярні.
если я правильно понимаю сервер просто создает инсанс и держит его в живых до истечения таймера или события "инстанс пройден", после чего инициализириует досрочное закрытие инстанса "до закрытия временной зоны осталось 5 минут". И нет на данный момент механизма который бы "закрывал" инстанс и "запоминал" все параметры и потом с ними же "разворачивал" его снова.

А если инстанс на каждого игрока не закрывать, то это вполне себе можно считать полноценной ДДОС атакой, которая или выжрет ресурс сервера до его падания или заблокирует доступ другим игрокам из-за лимитов на зоны.
 

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,183
Симпатии
2,308
Баллы
519
#14
на оффе было ограничение на кол-во инстансов и тебе писало "все временные зоны заняты, подождите"
Це писало лише на групові інсти та через те, що на подібних серверах було більш ніж 20 варіантів різних інст (від 23 до 81 ками\лаби, закени, фреї і тд.) і всі вони були взаємозалежними. В поточному налаштуванні сервера це не є проблемою. До того ж, наскільки я пам'ятаю, ця проблема не поширювалась на соло-каму, яка була доступна завжди з наявністю преміум-послуг.
 

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,183
Симпатии
2,308
Баллы
519
#15
А если инстанс на каждого игрока не закрывать, то это вполне себе можно считать полноценной ДДОС атакой, которая или выжрет ресурс сервера до его падания или заблокирует доступ другим игрокам из-за лимитов на зоны.
Ем)
Якесь в тебе дуже дивне уявлення про це все) По твоїй логіці, якщо починається куб чи пвп арена, то всі повинні стояти в масштабному серверному лазі, бо одначасно почалась генерація інст, які не закриваються протягом 15 хв. Ніхто не каже не закривати інстанс. Достатньо на момент виходу зберігати змінну таймера і запускати його знову після входу)
Я ж кажу, функціонал не новий.
Подібним чином на есенсі вже реалізований вхід в Тоі, острів алігаторів та "невероятки", де таймер персональний для чара. І якось глобального ддосу там не спостерігається)

Загалом, інструменти є, лишилось лише бажання реалізації та виставлення пріоритетності.
 

Pivozavr

Боцман
Сообщения
170
Симпатии
79
Баллы
59
#16
У меня есть где позаимствовать буквально 10+ идей на подобные пве ивенты с дизайном подходящему лору л2, новыми фишками крафта, уникальными механиками, бафами, предметами и подходящего (для л2 гве) контента. Проблема в том что делать качественный и интересный пве ивент "дорого" по ресурсам программистов. Условно сделать инсты с мобами, мини играми, новым визуалом, с интеграцией в характеристики персонажа, любой возможный крафт, скилы и тд. тп. Тупо дорого.
Сейчас на сколько я знаю силы кинули в новый олимп а дальше будут допиливать базу которая есть сейчас чтобы в будущем можно было добавить любой маштабный патч контент с возможностью его убрать/оставить/частично оставить по мере того как он зайдет игрокам и будет смотреться в целом. Так что новый контент минимум через два старта.
 

ll1

Капитан
Сообщения
1,343
Симпатии
468
Баллы
169
#17
Сейчас на сколько я знаю силы кинули в новый олимп
уже представляю какой может выйти классный олимп с 3 днями теста перед стартом сервера)

Реворк системы олимпа может для кого-то и нормально, но без ребаланса проф, Это как будто мертвому припарка.
 

Pivozavr

Боцман
Сообщения
170
Симпатии
79
Баллы
59
#18
уже представляю какой может выйти классный олимп с 3 днями теста перед стартом сервера)

Реворк системы олимпа может для кого-то и нормально, но без ребаланса проф, Это как будто мертвому припарка.
ну кстате олимп который был в самом начале на гве до некоторых ребалансов был более чем играбельный, а новый делают его еще с прошлого старта я бы смотрел на все это оптимистичней )
 
Последнее редактирование:

deicide

Вице-адмирал
Сообщения
5,949
Симпатии
472
Баллы
279
#19
если сделают возможность ходить только на оли и не видеть это браин дед поле, будет супер
 

dno_bish

Маршал
Сообщения
3,183
Симпатии
2,308
Баллы
519
#20
Здалось би вже отримати хоч якусь інформацію. Минулого разу перші стріми та теми були значно раніше.
А цього разу наче є екстра тиждень на розробку,але якось нуль підігріву аудиторії до обіцяного "наймасштабнішого" старту.