Проблема: найбільш захейчений івент на сервері: довгий, нудний, беззмістовний. Ліви гравців по різних причинах (від персональної неприязні до афк-зальотів), рандомний підбір команди, сильна залежність від сетапу команди та наявності твінків (які літають також регулярно), довгий підбір команди на івент та графік кубу, в який не потрапляють більшість гравців (пізно вночі та в обід).
Пропозиція по вирішенню коротко: об'єднати існуючий контент автофарму, який відкривається після 3 тижня проекту разом з кубом в один новий соло-pve івент у вигляді інстансу.
Аргументація та детальний опис пропозиції:
*Розподіл дейліків на сапортів приймається як уже реалізований поза дужками*
До дейліків на 100\200\300 PvP в день додати ітем, який дозволить зайти в Новий Куб на 20\40\60 хв відповідно. Ітем відкриває доступ в інстанс по типу Камалоки, в якому будуть моби, яких можна буде поставити автофармити за допомогою інтегрованої в клієнт системи. Закритий дейлік на 100 PvP передбачає 20 хв доступу до інсти. 300 PvP - 60 хв. Таймер не збивається після виходу. Вхід вільний, поки не закінчиться час проведення в інсті за ітемом з дейліку.
Тобто виглядатиме наступним чином:
Я зробив 300 пвп, зайшов в куб, постояв там 27 хв, вийшов і можу протягом доби зайти в куб ще на 33 хвилини в будь-який зручний для мене момент. Кількість входів та виходів не обмежена. Обмеження лише на таймері перебування і інсті. Інста прив'язана до персонажу та до наявних у нього преміум послуг.
Ревард за інсту - ітеми з 3 ходок в Куб, який існує зараз, рівномірно розподілені за кожні 20 хв в новій інсті.
Переваги:
1) Немає прив'язки до графіку. Гравець може сходити в новий куб тоді, коли захоче сам.
2) Можливість перепочити без відчуття на фоні, що поки ти п'єш чай або відійшов прогулятись, то відстаєш в бусті. Можна легко поставити чара в куб і не думати про нього максимум годину, чого достатньо для "атдахнуть".
3) Немає прив'язки до команди, оскільки івент соло.
4) Немає імбової нагороди, оскільки це лише перескейл існуючого реварду.
5) Звільнення графіку "обязаловкі", який передбачає сталий алгоритм дій для всіх на сервері.
6) Кожен гравець на сервері зможе проходити куб шляхом банального "поставив на ніч або зранку і забив.
7) Не потрібно сабати профи\качати твінка для кубу та відкрити можливість проходження будь-якою профою однаково ефективно і без зайвих нервів.
Я не люблю есенс, автофарм та практично весь контент з тієї версії гри.
Однак, якщо речі з есенсу вже інтегровані в classic-gve, пропоную зробити їх більш комфортними, простими, ефективними і доступними.
Можливість зачілити в кубі після тривалого PvP файту, піти відпочити та розвіятись і при цьому зробити невеликий вклад в розвиток свого персонажа за рахунок реворку одного з найбільш ненависного івенту на сервері, як на мене, суттєвий плюс в парадигмі найкращого проекту. І головна перевага, як на мене, це відсутність прив'язки до графіку івентів.
/discuss
Пропозиція по вирішенню коротко: об'єднати існуючий контент автофарму, який відкривається після 3 тижня проекту разом з кубом в один новий соло-pve івент у вигляді інстансу.
Аргументація та детальний опис пропозиції:
*Розподіл дейліків на сапортів приймається як уже реалізований поза дужками*
До дейліків на 100\200\300 PvP в день додати ітем, який дозволить зайти в Новий Куб на 20\40\60 хв відповідно. Ітем відкриває доступ в інстанс по типу Камалоки, в якому будуть моби, яких можна буде поставити автофармити за допомогою інтегрованої в клієнт системи. Закритий дейлік на 100 PvP передбачає 20 хв доступу до інсти. 300 PvP - 60 хв. Таймер не збивається після виходу. Вхід вільний, поки не закінчиться час проведення в інсті за ітемом з дейліку.
Тобто виглядатиме наступним чином:
Я зробив 300 пвп, зайшов в куб, постояв там 27 хв, вийшов і можу протягом доби зайти в куб ще на 33 хвилини в будь-який зручний для мене момент. Кількість входів та виходів не обмежена. Обмеження лише на таймері перебування і інсті. Інста прив'язана до персонажу та до наявних у нього преміум послуг.
Ревард за інсту - ітеми з 3 ходок в Куб, який існує зараз, рівномірно розподілені за кожні 20 хв в новій інсті.
Переваги:
1) Немає прив'язки до графіку. Гравець може сходити в новий куб тоді, коли захоче сам.
2) Можливість перепочити без відчуття на фоні, що поки ти п'єш чай або відійшов прогулятись, то відстаєш в бусті. Можна легко поставити чара в куб і не думати про нього максимум годину, чого достатньо для "атдахнуть".
3) Немає прив'язки до команди, оскільки івент соло.
4) Немає імбової нагороди, оскільки це лише перескейл існуючого реварду.
5) Звільнення графіку "обязаловкі", який передбачає сталий алгоритм дій для всіх на сервері.
6) Кожен гравець на сервері зможе проходити куб шляхом банального "поставив на ніч або зранку і забив.
7) Не потрібно сабати профи\качати твінка для кубу та відкрити можливість проходження будь-якою профою однаково ефективно і без зайвих нервів.
Я не люблю есенс, автофарм та практично весь контент з тієї версії гри.
Однак, якщо речі з есенсу вже інтегровані в classic-gve, пропоную зробити їх більш комфортними, простими, ефективними і доступними.
Можливість зачілити в кубі після тривалого PvP файту, піти відпочити та розвіятись і при цьому зробити невеликий вклад в розвиток свого персонажа за рахунок реворку одного з найбільш ненависного івенту на сервері, як на мене, суттєвий плюс в парадигмі найкращого проекту. І головна перевага, як на мене, це відсутність прив'язки до графіку івентів.
/discuss