Переклад цієї теми: https://forum.classic-gve.com/index.php?threads/Предложение-Система-способностей.4515/
Актуальність: більшість гравців, серед яких @Esthetic @ll1 @Lisi4ka @UdarOt4ima @Hunt та інші дуже сильно бунтують через тотальну порізку PvЕ та відсутності "чілових" альтернатив у вигляді PvE фарму та розвитку персонажа завдяки PvE фарму відповідно.
Вважаю, що така система досить адекватно впишеться в концепт "розслабитись та пофармити, щоб стати сильнішим" і при цьому стане явним "хрю-детектором", оскільки система грубо персональна відповідно до персонажів. Не доведеться вигадувати костилі з персональним лутом і це цілком задовільна система для PvE альтернативи, як на мене.
(в оригінальній ідеї був ще нюанс з виводом адени. Думаю, для "розслабитись та пофармити" його потрібно забрати і лишити виключно дуже символічні бусти за SP, яке добувається в PvP або PvE)
Пропозиція:
В оновленні Epeisodion у дефолтній офівській л2 була реалізована цікава система, яка б добре вписалася і сюди.
Ідея її в тому, щоб за очки SP купувати дрібні бусти, які на хай - лвл контенті переростають у сильніші.
Усього є три "гілки" умінь: захисник, берсерк, маг.
Вчити можна будь-які гілки та в будь-якому порядку. Наприклад: два скіли з гілки деф і 14 з гілки берсерку.
Вирівняти кількість потрібного SP для вмінь та кількість їх випадання з моба/пвп можна вже вручну. Як і бонуси від скілів. По дефолту вони були такі: *можна прочитати тут:https://linedia.ru/wiki/Система_Способностей *
Можна придумати цікаві унікальні скіли, які будуть трохи впливати на геймплей звичних класів. Наприклад для 16-го (останнього та унікального) скіла (який вифармити в пвп/пве дуже важко) додати щось корисне для деяких проф - блінк від свса (підійде для вла і тд), целест на 3 секунди (підійде для багатьох), хайд на 3 секунди, зняття всього контролю чи шматочок хіро берса, ревайвл для мілішників, раш від тх/хавка на 3с і т.д (щось дуже слабеньке, з великим кд (5+хв), але ефективне в унікальних випадках).
В результаті отримаємо варіант системи, яка не буде рухати PvP направлений концепт GvE (розвиток за вбивства інших персонажів), але відкриє альтернативу іншого розвитку за рахунок мобів без можливості його монетизувати на біржі.
/discuss
Актуальність: більшість гравців, серед яких @Esthetic @ll1 @Lisi4ka @UdarOt4ima @Hunt та інші дуже сильно бунтують через тотальну порізку PvЕ та відсутності "чілових" альтернатив у вигляді PvE фарму та розвитку персонажа завдяки PvE фарму відповідно.
Вважаю, що така система досить адекватно впишеться в концепт "розслабитись та пофармити, щоб стати сильнішим" і при цьому стане явним "хрю-детектором", оскільки система грубо персональна відповідно до персонажів. Не доведеться вигадувати костилі з персональним лутом і це цілком задовільна система для PvE альтернативи, як на мене.
(в оригінальній ідеї був ще нюанс з виводом адени. Думаю, для "розслабитись та пофармити" його потрібно забрати і лишити виключно дуже символічні бусти за SP, яке добувається в PvP або PvE)
Пропозиція:
В оновленні Epeisodion у дефолтній офівській л2 була реалізована цікава система, яка б добре вписалася і сюди.
Ідея її в тому, щоб за очки SP купувати дрібні бусти, які на хай - лвл контенті переростають у сильніші.
Усього є три "гілки" умінь: захисник, берсерк, маг.
Вчити можна будь-які гілки та в будь-якому порядку. Наприклад: два скіли з гілки деф і 14 з гілки берсерку.
Вирівняти кількість потрібного SP для вмінь та кількість їх випадання з моба/пвп можна вже вручну. Як і бонуси від скілів. По дефолту вони були такі: *можна прочитати тут:https://linedia.ru/wiki/Система_Способностей *
Можна придумати цікаві унікальні скіли, які будуть трохи впливати на геймплей звичних класів. Наприклад для 16-го (останнього та унікального) скіла (який вифармити в пвп/пве дуже важко) додати щось корисне для деяких проф - блінк від свса (підійде для вла і тд), целест на 3 секунди (підійде для багатьох), хайд на 3 секунди, зняття всього контролю чи шматочок хіро берса, ревайвл для мілішників, раш від тх/хавка на 3с і т.д (щось дуже слабеньке, з великим кд (5+хв), але ефективне в унікальних випадках).
В результаті отримаємо варіант системи, яка не буде рухати PvP направлений концепт GvE (розвиток за вбивства інших персонажів), але відкриє альтернативу іншого розвитку за рахунок мобів без можливості його монетизувати на біржі.
/discuss