Коротко: Об'єднати клан - акцію та акцію топ PvP.
Детально:
Для себе усвідомив, що люблю догравати до кінця "життя" серверу. Умови, коли файти обмежуються в 20-50 людей з кожної сторони доволі комфортні. Так, вони вже не викликають таких емоцій, як старт проекту, де щонайменше 300х300 файти. Проте, це все ж цікаво і доволі динамічно.
Проте, вже декілька стартів, мене реально дратує "контент", який передбачений "Клан Акцією" в такому вигляді, як вона є зараз. І 95% людей, з якими я граю або спілкуюсь повністю погоджуються, що напрямок серверу після першого тижня з відтоком онлайну доволі специфічний:
1.1 Лідерські фраки на форт замість РБ\Осади\Епіку\будь-якого іншого контенту
1.2 Деф\атака форта 24\7 починаючи з другого тижня серверу.
1.3 Безініціативні перекасти замків: зливаємо з нпс на лайт, щоб потім кастанути і хрюкнути 500 крп.
1.4. Перетягування кланів\рандомів під таги і в певні фракції, щоб набивати вклад та лутати бонусні поінти. (орнув як на цьому старті зробив твінка в свій клан, щоб потестити чи реально грати з бонус старту, а йому в ПМ писав якийсь КЛ, що го до мене в клан, DarkSide не оч. Не буду називати хто це)
З одного боку, ми все ж отримуємо якусь "видимість" файтів з метою та з мотивацією. Але моменти, коли оці "піддавки" на замках, засоси на фортах, коли клан з топ 2 не йде дефати форт клану з топ 1, повне ігнорування будь - якого іншого контенту на сервері з метою духоти на фортах просто дратує в прямому сенсі цього слова.
Я вже давно не беру активної участі в цій реально клоунській штучній акції для "підтримки" онлайну. Вона не приносить задоволення, а лише відвертає. Причому не тільки мене. "Толерантное отношение к подлецам, которым плевать на вашу репутацию чистого сервера,
возможно и сохраняет окно для привлечения новой аудитории. Но за такую политику вы уже теряете уважение старой (аудитории)."(с) @fA1CON І я з цим повністю погоджуюсь. За ці роки, що існує акція сюди не зайшов жоден новий клан, який збирав би щось більше ніж таргет-інвайт сольнікі. Більше того, деякі "старі" клани поділились на два - три і лутають більше $$, фактично просто висмоктуючи халявний кешбек. Більше того, такі "соло" клани навіть вигідніше хрючать ту саму акцію через концепт "вкладу" за пвп. Тому логічне питання, для чого весь цей цирк?
Моя пропозиція:
Переробити акцію кланів + акцію топ PvP на нову акцію, яка полягає в набиванні певної кількості пвп за весь вайп.
Умовно маємо призовий фонд у 2000$ з теперішньої клан акції. Я пропоную наступне:
Перші 10 людей, які наб'ють 12к пвп отримують 70$
Другі 10 людей, які набивають 12к пвп отримують 60$
Треті 10 людей, які набивають 12к пвп отримують 50$
Ще 5 людей отримують 40$.
700+600+500+200=2000$.
Як результат отримуємо акцію на 35 призових місць для "активних" сольників.
Переваги, які я бачу і які стимулювали мене написати це чергове полотно:
1) Більша кількість тих, хто може отримати ревард. Зараз, щоб взяти 5-10 місце в клан акції, потрібен 1 сильний фулбуст ДД, який буде набивати пвп протягом дня останні два тижні акції, коли всі лівнули, а також таргет-інвайт рандоми, які будуть закривати дірку рандомної кількості вкладу. Тому, я дуже сумніваюсь, що ревард за 4-10 місця якось ділиться "на клан". З наявністю 35 місць ревард отримають всі, хто досяг позначки пвп.
2) Кількість пвп потрібно підібрати таким чином, щоб гравець з онлайном 8-10 годин міг за 3 тижні захрюкати акцію. Зараз позначку в 12к пвп досягають 10-15 людей в середньому. Якщо бажаючих буде більше, імхо онлайн на 2-3 тижні буде більш яскравим та складатиметься не лише з КЛів та зальотних сольніків. Як мінімум 35 людей бажаючих хрюкнути акцію, а також ці самі зальотні сольнікі >> того, що маємо зараз. До того ж, з'явиться сенс купувати буст та догравати хоча б до певної кількості пвп, а не зливати свій шмот за 15-20$ на біржі.
3) Клани, як наприклад мцв, який грає стабільно 2+ тижні фулкою практично нічого не втратять, оскільки їх дд зможуть отримати фактично той самий ревард, що за клан акцію: 5 (7) * 70 (60) = мінімум 300, що по суті є ідентичним ревардом до першого місця акції. 5 дд зможуть отримати ревард та рівномірно його розділити між сапортами, якщо це обговорено на старті. Відповідно, зараз одразу буде відчутним імпакт сапортів на акцію: зараз брати бп\овера в клан замість сильного дд в рази гірше для внеску в клан акцію. Проте зараз ситуація дещо зміниться і буде хоч невеликий сенс для бусту акції брати сапорта.
4) Відсутність говно-контенту на фортах, замках, засосів і тд. Єдиний стимулюючий фактор буде - набивати пвп.
Також, для більшого заохочення відвідування різноманітних івентів\перекастів, можна додати окремий паралельний лічильнику пвп лічильник фрак очків. (знаю, що це пропонував колись дцп-децид), проте не зовсім так, як його п'яний розум згенерував. Умовно, для отримання реварду потрібно набити за старт 12к пвп + 40к фрак поінтів (цифра умовна потрібно порахувати, лічильник окремий, щоб їх можна було витрачати, але цифра зберігалась).
Для заохочення повернути кланові війни, як то було колись та за вбивство гравців клану під "варом" давати +5 фрак поінтів. Також додати невелику кількість фрак поінтів в ревард за РБ. 60 за перемогу, 40 за луз. Забрати фрак очки з кристалів вілейджів, щоб не було абузів та заборонити передавати ітеми - ордени.
Звичайно, я б виступав за повне видалення акції. Проте @Sweet поки не хоче йти на такі радикальні міри. І його можна зрозуміти. Але цей контент вже душить. І як на мене, його потрібно міняти. Звичайно, мій концепт нової акції не ідеальний. І ця тема скоріше для того, щоб привернути увагу до проблеми, ніж для пропозиції ідеального її вирішення. Тому, якщо є якісь ідеї на цей рахунок - welcome. Можливо не на постійну основу, можливо чисто на тестовий раз, але я б хотів заміну цього душного і неприємного контенту, який вилізає на 2-3 тижні.
.
Детально:
Для себе усвідомив, що люблю догравати до кінця "життя" серверу. Умови, коли файти обмежуються в 20-50 людей з кожної сторони доволі комфортні. Так, вони вже не викликають таких емоцій, як старт проекту, де щонайменше 300х300 файти. Проте, це все ж цікаво і доволі динамічно.
Проте, вже декілька стартів, мене реально дратує "контент", який передбачений "Клан Акцією" в такому вигляді, як вона є зараз. І 95% людей, з якими я граю або спілкуюсь повністю погоджуються, що напрямок серверу після першого тижня з відтоком онлайну доволі специфічний:
1.1 Лідерські фраки на форт замість РБ\Осади\Епіку\будь-якого іншого контенту
1.2 Деф\атака форта 24\7 починаючи з другого тижня серверу.
1.3 Безініціативні перекасти замків: зливаємо з нпс на лайт, щоб потім кастанути і хрюкнути 500 крп.
1.4. Перетягування кланів\рандомів під таги і в певні фракції, щоб набивати вклад та лутати бонусні поінти. (орнув як на цьому старті зробив твінка в свій клан, щоб потестити чи реально грати з бонус старту, а йому в ПМ писав якийсь КЛ, що го до мене в клан, DarkSide не оч. Не буду називати хто це)
З одного боку, ми все ж отримуємо якусь "видимість" файтів з метою та з мотивацією. Але моменти, коли оці "піддавки" на замках, засоси на фортах, коли клан з топ 2 не йде дефати форт клану з топ 1, повне ігнорування будь - якого іншого контенту на сервері з метою духоти на фортах просто дратує в прямому сенсі цього слова.
Я вже давно не беру активної участі в цій реально клоунській штучній акції для "підтримки" онлайну. Вона не приносить задоволення, а лише відвертає. Причому не тільки мене. "Толерантное отношение к подлецам, которым плевать на вашу репутацию чистого сервера,
возможно и сохраняет окно для привлечения новой аудитории. Но за такую политику вы уже теряете уважение старой (аудитории)."(с) @fA1CON І я з цим повністю погоджуюсь. За ці роки, що існує акція сюди не зайшов жоден новий клан, який збирав би щось більше ніж таргет-інвайт сольнікі. Більше того, деякі "старі" клани поділились на два - три і лутають більше $$, фактично просто висмоктуючи халявний кешбек. Більше того, такі "соло" клани навіть вигідніше хрючать ту саму акцію через концепт "вкладу" за пвп. Тому логічне питання, для чого весь цей цирк?
Моя пропозиція:
Переробити акцію кланів + акцію топ PvP на нову акцію, яка полягає в набиванні певної кількості пвп за весь вайп.
Умовно маємо призовий фонд у 2000$ з теперішньої клан акції. Я пропоную наступне:
Перші 10 людей, які наб'ють 12к пвп отримують 70$
Другі 10 людей, які набивають 12к пвп отримують 60$
Треті 10 людей, які набивають 12к пвп отримують 50$
Ще 5 людей отримують 40$.
700+600+500+200=2000$.
Як результат отримуємо акцію на 35 призових місць для "активних" сольників.
Переваги, які я бачу і які стимулювали мене написати це чергове полотно:
1) Більша кількість тих, хто може отримати ревард. Зараз, щоб взяти 5-10 місце в клан акції, потрібен 1 сильний фулбуст ДД, який буде набивати пвп протягом дня останні два тижні акції, коли всі лівнули, а також таргет-інвайт рандоми, які будуть закривати дірку рандомної кількості вкладу. Тому, я дуже сумніваюсь, що ревард за 4-10 місця якось ділиться "на клан". З наявністю 35 місць ревард отримають всі, хто досяг позначки пвп.
2) Кількість пвп потрібно підібрати таким чином, щоб гравець з онлайном 8-10 годин міг за 3 тижні захрюкати акцію. Зараз позначку в 12к пвп досягають 10-15 людей в середньому. Якщо бажаючих буде більше, імхо онлайн на 2-3 тижні буде більш яскравим та складатиметься не лише з КЛів та зальотних сольніків. Як мінімум 35 людей бажаючих хрюкнути акцію, а також ці самі зальотні сольнікі >> того, що маємо зараз. До того ж, з'явиться сенс купувати буст та догравати хоча б до певної кількості пвп, а не зливати свій шмот за 15-20$ на біржі.
3) Клани, як наприклад мцв, який грає стабільно 2+ тижні фулкою практично нічого не втратять, оскільки їх дд зможуть отримати фактично той самий ревард, що за клан акцію: 5 (7) * 70 (60) = мінімум 300, що по суті є ідентичним ревардом до першого місця акції. 5 дд зможуть отримати ревард та рівномірно його розділити між сапортами, якщо це обговорено на старті. Відповідно, зараз одразу буде відчутним імпакт сапортів на акцію: зараз брати бп\овера в клан замість сильного дд в рази гірше для внеску в клан акцію. Проте зараз ситуація дещо зміниться і буде хоч невеликий сенс для бусту акції брати сапорта.
4) Відсутність говно-контенту на фортах, замках, засосів і тд. Єдиний стимулюючий фактор буде - набивати пвп.
Також, для більшого заохочення відвідування різноманітних івентів\перекастів, можна додати окремий паралельний лічильнику пвп лічильник фрак очків. (знаю, що це пропонував колись дцп-децид), проте не зовсім так, як його п'яний розум згенерував. Умовно, для отримання реварду потрібно набити за старт 12к пвп + 40к фрак поінтів (цифра умовна потрібно порахувати, лічильник окремий, щоб їх можна було витрачати, але цифра зберігалась).
Для заохочення повернути кланові війни, як то було колись та за вбивство гравців клану під "варом" давати +5 фрак поінтів. Також додати невелику кількість фрак поінтів в ревард за РБ. 60 за перемогу, 40 за луз. Забрати фрак очки з кристалів вілейджів, щоб не було абузів та заборонити передавати ітеми - ордени.
Звичайно, я б виступав за повне видалення акції. Проте @Sweet поки не хоче йти на такі радикальні міри. І його можна зрозуміти. Але цей контент вже душить. І як на мене, його потрібно міняти. Звичайно, мій концепт нової акції не ідеальний. І ця тема скоріше для того, щоб привернути увагу до проблеми, ніж для пропозиції ідеального її вирішення. Тому, якщо є якісь ідеї на цей рахунок - welcome. Можливо не на постійну основу, можливо чисто на тестовий раз, але я б хотів заміну цього душного і неприємного контенту, який вилізає на 2-3 тижні.
.
Последнее редактирование: